söndag 10 januari 2010

Uttrar och huttrar

I går så var det som sagt julgransplundring och jag och min egen hustomte hjälptes åt;)

Katterna hade pusskalas i en av gästrummets sängarNisse, Fideli o FindusNisse klappar om Fideli

Senare myste Nisse i handfatet i flera timmar...knäppisen


På kvällen slappade och halvsov vi i ett varsitt soffhörn efter god mat och ett par glas rött vin, tittade på "Kommisarie Lewis" medans en skön brasa knastrade i kakelugnen

Det är otroligt vad det är underbart med helg!



I morse på den -15 gradiga morgonpromenaden såg jag spår efter utter nere vid forsen, roligt nu när vi inte har ankor.
Det var så lagom kul när de blev dödade av just uttrar för några år sen. :(

Ha en skön söndag så hörs vi senare!

P.S Steg igår: 10620

1 kommentar:

Susanne sa...

haloj.. tack för din kommentar hos mig det är dessa kommentarer som värmer en så in i norden !
tack :) kul att du gillar min inredning :) det får en kraft att fortsätta blogga!
jag gillar din blogg med :)