söndag 17 januari 2010

Intet nytt under solen

Lugnt och skönt har det varit i helgen, inget speciellt har jag att skriva om, ska bespara er mitt gnäll om nackvärk, ryggvärk och allmän trötthet ;)

Igår ringde en gammal kompis från Falun, vi har inte hörts på ett tag så det var extra kul att surra lite.

När det blev varmare väder blev det snö i stället, tänka sig, men skönt att vara ute utan att vara iskall om ansiktet.

S ska sitta i sek. i dag på innebandymatchen, men M ska inte vara med, är förkyld.

Kan också rapportera om uteblivna hantverkare (igen) denna vecka...nya bud är att de ska komma nästa vecka... men jag njuter fortfarande av det nya hallgolvet så jag har inte hunnit reta upp mig så mycket än i alla fall ;)



Få se om det blir en bastu eller ett varmt bad ikväll för att mjuka upp mig lite.

Ha en riktigt skön söndag!

P.S Steg i fredags: 4220, steg igår: 7510

2 kommentarer:

Sinna sa...

Man måste få gnälla lite ibland också;-) Bara "sunt". Hoppas att värken släpper snart
KRAM Sinna

Susanne sa...

gnäll är en kvinnlig rättighet !
:)