tisdag 12 januari 2010

Bygglov

Börjar bli lite förkyld tror jag, nyser som en tok emellanåt och är trött som en jag vet inte vad på morgnarna, det är en tung kamp att bara komma ur sängen. magkatarren knackar på dörren också, hm.

Blev ingen kvällspromenad ikväll för jag grejade lite inne istället, bytte gardiner i sovrummet
och pysslade med foton och klädde in glasburkar med fint presentpapper.
Blir så där pysslig ibland helt apropå, ikväll slog det till mitt i matlagningen.

S o A körde skräp till återvinningen och M har pluggat hela kvällen nästan.

"Bygglov" har börjat igen, så det tittade A och jag på och fikade lite. De gjorde om ett garage i det här avsnittet och det dreglade A över, hans dröm är ett sånt...

Godnatt kära läsare nu är det snarklådan som gäller, klockan är 22.10 och det är tidigt sänggående för att vara mig men men som sagt, trötter är man på morgnarna, så nu får det bli tidig kvällning.Findus trynar i husses säng och NisseStrax ska grodan i gästrumsfönstret släckas

Natti!

P.S Steg igår: 7000 nånting, ska kolla i kalendern för exakt antal i morron. ;)


3 kommentarer:

Susanne sa...

när pyssel andan faller på ska man smida järnet :)
jätte fina burkar !

Personliga Persson sa...

Romantiskt värre ni får i "verkstaden" då med spets o allt! hi hi.

Sinna sa...

HAHA!! Här att också mannen och dreglade över garaget. Var det verkligen så märkvärdigt ;-)
Kram Sinna