lördag 30 januari 2010

Paj och Jädraås

Har precis skjutsat dotra till Jädraås

till kompisen C, där ska hon titta på film och sova över.
Inatt sov hon och kompisen ER i S-viken hos en annan kompis, Anton. Vilket rännande. Sen får det vara lugnt ett tag..

I eftermiddags var lilla mamma och jag till faster M och fikade och myste lite och tog en titt på moderns blivande lägenhet. Fiiint.


Har också avnjutit gottig kycklingpaj som S gjort

och nu ska jag ta glaset med rödvin, som jag inte fick förut när jag skulle vara chaufför ;)

A har just hämtats av F med familj, hon har varit till Kristinehamn och spelat hockeymatch, ojojoj...


Knutte ligger här på skrivbordet bredvid och undrar nog när jag ska lägga mig i soffan så han får mysa med matte lite. Jag tror jag ska göra honom till viljes nu, jag och mitt glas ;)

Ha en härlig lördagkväll!

1 kommentar:

Sus sa...

Dom är skithäftiga de där husen!
Om de skulle ligga i Sthlm vore alla miljonärer som bodde i dem =)