lördag 23 januari 2010

Snabba cash

Filmen var jättebra, lite högt ljud bara (men jag och min superhörsel är en annan historia). S tyckte "det var dålig skärpa och att de flaxade med kameran" vet inte om det kanske beror på att han behöver glasögon den envisa karl´n ;)
Sonen med flickvän tyckte också den var bra.

Joel Kinnaman är en superbra skådis...och skitsnygg....


Dottern höll ställningarna hemma under tiden vi var på bio och hon hade städat och grejat lite när vi kom hem, vilken pärla

Nu tror jag att jag ska sprätta en Marabou schweizernöt, mmmm...

Trevlig kväll!

P.S Måste tyvärr erkänna en sak för er som orkar bry er om mina steg...jag tänker sluta med att skriva om dem för det är helt enkelt inte kul, jag glömmer ju hela tiden att skriva ner dem... :)

1 kommentar:

Sus sa...

Fredrik som ätit middag med oss är kompis med honom =)
Jag vet inte ens vem Joel är...