fredag 15 januari 2010

Tack gode gud för fredagar

Ääääntligen fredag, veckans i absolut särklass bästa dag!!

Fikat på jobbet idag så det står ut genom öronen tror jag, göttigt :)

Kylan har släppt sitt järngrepp så idag var det bara runt -6 grader, förutom i morse, då var det -22 i Ockelbo, när vi skjutsade A till bussen.

Tog ett avkopplande bad i stearinljusets sken på kvällen och ett litet glas vin till, en perfekt början på helgen.
När jag var klar hade S gjort kycklingpaj, mums och så blev det att titta på "Let´s Dance" förstås, given fredagsunderhållning nu för tiden.
A är hos F och M har kompisen H här, de ska umgås hela helgen tänkte de, de har nyss kollat på skräckfilm.

Själv har jag precis skördat mina rosa rosor och röda tulpaner på min gård på , på
ja, inte det mest intelligenta och bildande man kan göra kanske, men det struntar jag i, det är kul i alla fall och avkopplande :)

Godnatt góvänner, ses i morgon

P.S Är slarvig med stegen men de kommer ;)

4 kommentarer:

Susanne sa...

fredag är veckans bästa dag! håller med du.. kikar runt i blogglandia nu och grunnar på min läxa av Gestapo läraren i Engelska--- 3 läxor över helgen? och sedan det sedvanliga som ska göras i det ämnet till onsdag?? Nå väl måste instalera world på denna datorn först..
ha en skön Lördag :)

Lena sa...

Verkligen ett sammanträffande och dessutom ett roligt sådant = )))))

Då kanske vi träffas på Bolaget den 20/2!

Superkul att du är med i Gapskrattet på Facebook = )))

Ha en skön lördag!

Kram Lena

Sinna sa...

JAAAA fredagar är HÄRLIGA :-) och att börja helgen med ett glas vin i badet...ja det låter underbart :-)
Hoppas att helgen blir härlig
Kram Sinna

Anneli sa...

lägg ner farmville hörru; D