onsdag 12 augusti 2009

Vin och mys

Hej,
I går hämtade S sängen på IKEA. Det blev perfekt med den! Metallstomme, svart överdrag på madrasserna, helt enkelt skitsnyggt! A har ju svart soffa och grå tapeter i sitt rum.
UJ och AJ var också med för de skulle till S-viken i ett ärende, på vägen hem plockade de upp mig på jobbet.
På kvällen blev det ett par glas vin med tilltugg hemma hos U. Mysigt, med levande ljus i skymningen och det drog ihop sig för regn.
Det kändes lite lyxigt att sitta och dricka vin en vanlig tisdagskväll, man är fortfarande inne i semesterlunken känner jag, lite lagom laidback sådär ;) Hoppas det håller i sig lääänge. Så här känns det fortfarande i huvudet...

Hemma senare kom Z förbi, en rolig sommargäst i byn som bor i Jämtland annars, S och han tog en varsin öl+lite till medans jag sjönk ner i TV-soffan.
Det planeras för en fisketävling på torsdag på dan!!! och jag som jobbar, snyft, jag försöker få dem att skjuta upp den till kvällen men tror inte att jag lyckas...
Hej svejs!

Inga kommentarer: