onsdag 12 augusti 2009

Kantareller och tjejrum

Hej,
I kväll när jag gick över skogen hem från bussen, hittade jag kantareller på "mitt" ställe, hade inget att ta dem i men kom på att jag hade ett paraply i väskan så jag fällde ut det och plockade sedan det fullt.. Näe, inte fullt direkt ;) men jag fick ihop till en stekpanna i alla fall
OBS! Paraplyet i bakgrunden


A smakade också och han tyckte faktiskt att det var gott! S var på golftävling så när han kom hem fanns det inget kvar till honom. M sover hos ER.

Jag fotade lite i hennes rum i går kväll, hon grejar och donar där hela tiden, möblerar om och har sig.



och så lite bilder på en jättefin kupa som jag bytt till mig av mamma men jag vet inte var jag ska ha den, men jag ville ha den ;)

Har lagt lite lavendel och torkade rosenknoppar från Moa´s födelsedagsbukett i den så länge
Hej svejs!

1 kommentar:

RabarberKonsthantverk sa...

SÅ smart att använda paraplyet som svampkorg!