söndag 30 augusti 2009

Kära Ikea

Hej,
Ja, idag blev det en tur till mitt kära IKEA. Inhandlade 200 värmeljus, en pläd, 2 bordslampor, en väggklocka, 2 kuddar till kökssoffan, en ny matta till TV-rummet, 3 vita blockljus, en blå plåttunna och säkert nå´t mer men det har jag glömt nu.Lampa på hallbyrån
En av kuddarna på kökssoffan
Ljusburken påfylld
Tunna att lägga lilla soppåsen i, så slipper den ligga och drälla vid dörren innan man går i väg med den
En skön pläd till höstkvällarna
A gillade inte klockan, tyckte den såg ut som en skolklocka, jag tycker den är snygg jag

M köpte tre tavlor. A köpte nya jeans, mysbrallor och en tröja.
Jag tror S blev utan grejer men det gör nog inget för han ska golfa i morgon och är ledig från jobbet, så han är nog nöjd ändå.
I går kväll hyrde vi "Män som hatar kvinnor", den gjorde verkligen skäl för namnet. Den var ruskig men bra.
A var i Gävle på cruising med FB. Sov kvar i Bergby.
I kväll har vi hyrt "Vi hade i alla fall tur med vädret igen", ska kolla på den hela familjen. Myskväll, Sköna söndag.
See ya!
Hej svejs!

Inga kommentarer: