onsdag 8 juli 2009

...och regnet det bara öser ner...

...men vad gör väl det, huvudsaken man har semester ;)

I förrgår kväll hyrde vi "Australia" och skulle titta på den efter "Kommisarie Montalbano" men bara det att jag somnade och missade slutet så då var det liksom ingen idé att titta på "Australia" inte.
Igår var det så dags att titta men då funkade inte den jäkla DVD:n (den har varit avig länge) så då bestämde vi oss raskt för att åka till Valbo och köpa en ny. M följde också med, vi sprang ett varv på IKEA och fick med oss gardinstänger, kuddfodral,
en träpersienn och en kattkorg i tyg, tänk så det kan bli;). Vi roade oss där medans S ordnade en ny DVD.
Sen hem i raskt takt och äntligen titta på filmen, den var jättebra!!! Sorglig, vemodig och romantisk, precis en sån film vi älskar.
A försvann på moppen till Hamrånge och F, sov kvar där. M var hemma själv(!)med oss, fantastiskt, här har ju varit rena UG hela sommaren hittills ;) I dag regnar det också och det är ett riktigt kattväderFindus

det blir nog att gosa ner sig med en bra bok men innan dess tror jag att jag följer med S och A hem till svärföräldrarna i S-viken en sväng, där brukar det alltid finnas gott kaffebröd ;)
M är i Valbo med ER få se när hon dyker upp.

Hej svejs!

P.S Anneliiiii är du nöjd nu...=0)

1 kommentar:

A sa...

hihi klart jag är!! fick ledigt imon ändå.k skulle va tillbaks! Australia..gu så jag böla på slutet! kram på dig!