tisdag 21 juli 2009

Mysig måndagkväll

Hej,
I går kväll passade jag på att vara ute i trädgården för att få lite luft eftersom jag hade jobbat på dagen. Klippte ner lite rosor och drog bort lite ogräs här och där. Regnet har gått hårt åt vresrosorna, många knoppar har inte orkat slå ut och förstörts av regn. Det är tufft att vara blomma den här sommaren!Bild från nätet

Konstigt att ogräset trivs vilket väder det än är.
S hade gjort spagetti och köttfärssås med ett gott glas vin till när jag kom in. Vilken överraskning! Mysigt. På en vanlig måndagkväll.
från nätet

M är hos ER och A hos F i Bergby sedan söndag kväll. Det är så tomt! Nu har vi bott så trångt i en vecka på Åland så det känns otroligt tomt när alla försvann åt olika håll.
När jag vaknar på mornarna så tror jag att jag är där fortfarande. Det tar en stund innan jag fattar att jag är hemma i min sköna säng. Sir Väs, från nätet, så känner man sig när man inte vill gå upp ;)

Synd bara att man måste upp ur den så tidigt men snart är det semester igen som tur är.
Hej svejs!

2 kommentarer:

Linda sa...

Hej Ann! Ser att du har länkat till bloggar du följer. Har varit in o tittat på dem. Vilka grymt duktiga människor de som skriver om inredning. Alla bilder är ju oxå väldigt proffsiga.Jag säger då det , jag blir helt sjuk av att bara titta , såå mycket fint. Vill ha vil ha ALLT! Kramen.

ellen sa...

Hahaha, Kunde inte ha skrivit det bättre själv, man känner sig precis som sir väs när man inte vill gå upp :)