måndag 6 juli 2009

Äntligen Semester!!!

Hej,
Tänk vad jag har längtat efter det här! Vad skönt att inte behöva göra någonting.

Låg till 11, åt seeen frukost, duschade och masade mig sedan till datorn. Här blir jag sittande ett bra tag tror jag. Sängen blir nog obäddad idag..och de här kassarna bär jag undan en annan dag våran hall en vanlig dag i juli, äh städar en annan dag



I går kväll hade vi the Jonsson family hemma, vi grillade bambam och myste. A var hos FB i Hamrånge, tog moppen dit i 15 tiden och kom hem i 23 tiden. M o ER var ute och åkte epa en sväng med FL, däremellan hängde de med jr Jonsson.

I lördags gjorde jag absolut ingenting, var väldigt trött och seg hela dagen. Mamma var här på besök och S kom hem på kvällningen från golfen. Jag hade ju tänkt tidigare i veckan att jag skulle bada tidigt på lördagmorgon och sola men det blev inget av med det, det var inte väder för det, badade faktiskt inte en enda gång på lördagen.

Fredagkväll kom UH med äldsta dottern M på cykel, det var mysigt. Vi satt och pratade över ett par glas vin men de stannade inte så länge för M skulle upp och jobba kl.7 dagen efter. MH kom med bilen och hämtade dem så de inte behövde motionera för mycket ;) S var borta för han drog iväg till Bollnäs på golftävling på förmiddagen.
I kväll ska jag skjutsa mamma till morfars grav i Svartnäs, faster blir också med. Kanske det blir en fika efter vägen någonstans.
Hej svejs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh dähä gårint.. kom tillbaka!! saknar dig !!

anneli sa...

ha så skönt på semestern nu!! kram Anneliiiiiiiiii