tisdag 20 oktober 2009

Tisdags stress

Hej!
Tog lite bilder i morse på väg till jobbet, en härlig, kall morgon med klar luft. Medskogssjön
Öjaren Stugor vid Lill-Öjaren

I kväll blev det lite pizza efter en slitsam dag igen och utvecklingssamtal med M. Jag är så stressad just nu en period, hörde att stressed baklänges blir desserts ;)
är väl dags för en släng av magkatarr kan jag tänka mig, det brukar komma som ett brev på posten vid stressiga tider.
Jag vill också ha höstlov!!!
Slötittade lite på "Äntligen hemma" medans vi åt pizza, Lite mysljus

A åt kebab istället och M vet jag inte vad hon åt ;) för hon sover hos ER efter träningen.
Näpp, nu blir det en relativt tidig kväller med lite bokläsning innan John Blund tittar in.
Hej svejs!

2 kommentarer:

Sinna sa...

Härliga bilder!! Längtar dit :-) Nää du måste ta hand om dig och varva ner så du inte får ont i magen!!
Sköt om dig
KRAM Sinna

Vit Gladiolus sa...

Jag säger med härlgia bilder!! Visst är det mysigt att tända lite ljus!!! ;=)
Kraaaaam