måndag 19 oktober 2009

Första snön

Hej!
Tittade ut i morse och fick se
mysigt, fick julstämning direkt, snart dags att leta fram julskivorna :)
Synd ändå att det bara var blötsnö, ska det va så ska det va ordentligt tycker jag, inget blask! Men en stund var det vitt och fint i alla fall!
Känner lite stress över att jag inte hann plocka så mycket trattkantareller i år men iofs, det är inte för sent än, de kan växa ett tag till vet jag.

I går kväll började jag med en ny bok, Bodil Malmsten, "Kom och hälsa på mig om tusen år", den är ungefär som en dagbok eller som en bok med krönikor, mysig. Jag gillar henne.
Har varit såååå jobbigt på jobbet idag, när ska ledningen inse att vi är en för lite!
Måste säga att jag är allergisk mot telefoner när jag är hemma, undviker dem så mycket jag kan.
Näpp, bättre att ta det lugnt som Charlie Så här låg han på kökssoffan i morse


Hej svejs!

1 kommentar:

Anonym sa...

ni är en för lite!! punkt slut varför kan de inte fatta så jag får jobba:)! håller på gå under här! mysiga vinterbilder gumman!! saknar dig sååå!! kram