fredag 9 oktober 2009

Fredagsfeeling

Hej!

Ääääääääääntligen fredag igen!

Igår kväll hade M gjort en Tuppkaka när vi kom hem....och senare när F kom så hade hon gjort en kladdkaka till oss....kan det bli bättre ;)Så vi smaskade och tittade på först "Dumpa honom" och sen "Fast and furious 4" men på slutet gav alla upp utom S, då var klockan 23.40. Vi hyrde ju 3 filmer förra fredan, som man kan ha 1 vecka, på Hemmakväll och igår blev det halvpanik när vi hade 2 kvar att titta på som skulle lämnas in i dag...

Ja, jag har syndat alltså då, i två dagar till och med, för jag köpte en 100 g schweizernöt och smällde i mig på onsdagkväll, gott ;)och ingen regel utan undantag heter det ju...

I morse hörde jag en nostalgilåt på bilradion igen, "Sailing on the seven seas" med OMD otroligt bra, en riktig fredagslåt:)Blev så glad när jag hörde den.



S är och golfar idag (på arbetstid ;)), det borde väl vara sista gången det golfas innan vintern antar jag...hoppas jag...golf är en vääääldigt uppslukande sport tycker jag.

Hej svejs!


Inga kommentarer: