lördag 7 november 2009

Saturday night fever

Hej,
I går kväll blev det Ica Maxi som vanligt och en sväng förbi Hemmakväll och hyra av 3 filmer och inköp av alldeles för mycket godis...
Inhandlade 2 böcker som Anna och "Helenorna" på jobbet säger ska vara så bra: Blev bjuden på mat hos mammis, såå mysigt att komma direkt från jobb och handling till dukat bord :)
När vi kom hem tillbringade jag kvällen med dottern och myste, vi tittade på foton och filmer hon har gjort, myspys.
S tittade på "Idol" sedan blev det Johan Falk-film, "Leo Gaut", spännandeeeeeeee.


Startade lördagen med en kort liten promenad och Melodikrysset, vi hade sällskap av grannskapets hungrigaste katt, alla kat(t)egorier, Stumpan, hon var våldsamt sugen på ost
Mätt o belåten

Nu håller S på att riva innertaket i matrum och "salong" med hjälp av svärfar, vi skulle få fixa jobbet själv och försäkringsbolaget skulle stå för materialet, blev det bestämt sedan de var här och tittade.

Senare idag ska S dra iväg och kolla på bandy och jag tänker slappa med boken "Flyga drake".

Trevlig lördag på er alla!
Hej svejs!

3 kommentarer:

Linda sa...

Synd att du inte hänger på S på bandyn jag skall gå idag. Jacke spelar förmatch innan "Stor killarna drar igång" Vilken fiiin kattflicka ni har på besök då!

Anna och Emma Larsen sa...

Hej Ann!

Ja, vi råkade spåra ut litegranna i vårt fredagsmyyyyys.

Åh, vad kul att du köpt böckerna! Du kommer inte att bli besviken.

Johan Falk is the shit! Jag har nu kollat klart på allihop. Superspännande.

Vi hörs och ses!
KRAM!

A sa...

haha tror du snarkar jag!!=)