söndag 1 november 2009

Drömhem & Trädgård-Julnumret

Hej!

Vad mysigt det var i går kväll på Klockarbacken, god mat: baconlindad kycklingfilé med klyftpotatis,rotfrukter och sallad och vitlöksbröd med gott rött vin till och marängsviss till efterrätt, ojoj vad gott!! Jag blev tvungen att pusta ut i soffan en stund innan kortspelet ;) Trevligt sällskap som vanligt och så fick jag sån hjärtevärmande beröm för min blogg. Tack U och M ;)

Idag mår jag lite sisådär, har en förkylning på gång känns det som så har faktiskt legat i sängen och myst tills nu, med lite tidningar och som kronan på verket: Julnumret av Drömhem & Trädgård, kolla in vilka härliga bilder, ja snart måste jag bara sätta igång julskivorna alltså, det är bara så....

Näpp, nu ska jag försöka kränga av mig morgonrocken och sätta på mig mysdressen i stället.
Simma lugnt!

Hej svejs!
P.S Det finns ju lite kaka kvar sen igår också visst...

3 kommentarer:

Linda sa...

Fina julbilder det kliar i fingrarna. Hade själv tänkt binda mig ett lingonrishjärta men det får bli en annan dag. Ikväll äter jag lite tryffeltårta o vipsgrädde framför mammorna

Sinna sa...

Åhh vilken härligt Jul nummer!! Det måste jag köpa :-)Hoppas att du får en bra vecka utan vattenläckor och magont.
Kram Sinna

Anna och Emma Larsen sa...

Hej!

åh, har du hunnit köpa dig en jultiding?! Jag har inte hunnit. Har haft fullt ös hela helgen :)

Nää, jag hittade ingen kattutstrysel så jag kom att bli Batwomen ist :)

Hoppas att vi ses snart igen, tack för senast!

KRAM!