fredag 4 september 2009

Thank god it´s friday

Hej,
Äntligen är fredan här! Vi har ätit varma mackor och skålat i rött vin och önskat varandra trevlig helg ;)
M har bakat en kaka på eftermiddan, hon blev piggare som tur var, hon var ju så hängig igår kväll och i morse.
Har en kompis här MÅ, som ska stanna hela helgen, nyss drog de iväg på cykel till O-bo för att köpa glass, tokiga tjejer...
I kväll ska jag se en film som jag verkligen har sett fram emot, "Brokeback Mountain", den ska ju vara så bra och det hoppas och tror jag att den är.
Så nu blir det myskväll för hela slanten. Ha en trevlig fredagskväll alla!



Hej svejs!

P.S Tack Linda och Anna för hjälpen med "räknaren"

3 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Hallå!
Vi såg med på den filmen. Den var lite seg i början men den blev ju verkligen bättre!!
Kraaaam

Maria sa...

Hade tänkt se den filmen, men jag somnade...=)

Linda sa...

Sådana där filmer med de miljöerna brukar vara bra. Tror ioförsig inte att jag sett den, kan hända. Jag glömmer väldigt ofta bort vilka filmer jag sett. Måste tipsa om en som är grym, Höstlegender med Brad Pitt om ni inte sett den GÖR DET!