lördag 26 september 2009

Mässa på Göransson Arena

Hej!
Idag har faster M och jag varit till Sandviken på mässa, dels villamässa och så hälsomässan, båda på Göransson Arena.
Det var roligt att gå runt där och titta, jag hade bestämt mig för att göra av med LITE pengar...men spräckte budgeten nästan direkt...Köpte en förlängningsslang till dammsugaren, en huvudmassage-grej, en akupressurring, kollade blodtrycket, ja och det var säkert nåt mer som jag har glömt...Intressantast var seminariet med Fredrik Paulún, det blev en aha-upplevelse, är nu "frälst" och ska börja leva ett nytt liv med mindre socker och balans mellan kolhydrater, fett och protein! Funkar det på han så måste det ju funka på andra också.
Efter seminariet så gick vi och fikade, faster bjöd, det fanns en massa gott kaffebröd att välja på så det riktigt vattnades i munnen MEN jag var ståndaktig och tog en tunnbrödrulle med kyckling i stället, va?! helt otroligt för att vara mej ska ni veta ;)
S har varit i Valbo i dag med dottern och kompis, det inhandlades jeans, innebandyklubba och lite annat. A har varit hemma och åkt cross med RA och drog till Bergby mot kvällningen.
Ikväll har det grillats bambam, i sommarvärmen, det var 15 grader varmt kl.19.30, otroligt! Hela dan har det varit superhärligt väder. För några dagar sen var det -2 på morron, första frosten för i år.Man kastas verkligen hit och dit i väderleken.
Dags för soffhörnan, lägger in bilder i morron från mässan. God kväll!
Hej svejs!

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej!
Borde också äta mindre socker, men karaktären - var är den???

Anneli sa...

såå duktig gumman!! nu jävlar håller du i med det å!!!: )