söndag 6 september 2009

Sköna söndag

Hej!
Solen har lyst, skinit (näe, så heter det väl inte, eller?) hela helgen och det har varit sommarvärme.
I går badade jag sen jag hade grejat ute med ogräsräfsning och grus och stenlassning, det var ljuvligt att bada MEN det var bara 12,5 grader ;)
I dag ska vi ta en tur och titta på och ev. köpa en båtmotor som en f.d jobbarkompis har till salu. Annars blir det nog inte så mycket annat idag, känner mig lite loj och slö idag, som Findus :)
jag kanske är smittad av sambon som var på golfresa igår och kom hem ganska sent och var lite trött och är fortfarande trött...
Liten prommis kanske det blir så man får lite frisk luft innan veckans vedermödor startar igen.
Hej svejs!

2 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hallojsis!
vad kul du ville va med i min lilla tävling!

Men jisses!!! Bada nu;) starkt gjort..skulle aldrig komma på ideen ens;))
Ha en fin vecka!
~~~Kramelikramis ♥ Mammamillis~~

Maria sa...

ser väldigt skönt ut att vara en katt!