tisdag 17 november 2009

Vaccinering

Så var det då dags för "the spruta" med stort S, denna hemska spruta som "alla" pratar om!!!
M ska också ta den idag, hon har gruvat sig ganska mycket, för så många har ju blivit sjuka av den, hoppas att det ska gå bra.

Det är fortfarande som en kolsäck utanför fönstret,jag vill ha sol och SNÖ NU!!!!
Jag minns då inte att det har varit så här mörkt och trist i november förut.
Jag tror jag plockar fram ljusstakarna och stjärnorna nu redan i ren protest.

I alla fall kom rörmokaren i morse, så nu ska vi prata med försäkringsbolaget igen och sedan riva upp golvet uppe i A:s badrum, matrumstaket och lite till, SEN ska rörmokaren komma och "rörmoka". Så jag kan aldrig tänka mig att det blir klart på den här sidan av året......

Kollade på "Twilight" i går, vilken bra film!

Och minst en till ska det finnas, spännande!



Tack o hej!

Inga kommentarer: