måndag 2 november 2009

Åsså var det måndag igen

Hej,
Vad tiden går fort, fattar inte att det är november redan och snart skall julsakerna fram, ibland undrar jag om det inte vore enklast att låta ljusstakarna o alla tomtar stå framme året runt ;)
Igår eftermiddag kom svärföräldrarna lagom till kaffet och på kvällen kom UJ med yngste sonen förbi en sväng.
S gjorde kycklingpaj senare och då skulle jag prompt ha ett glas rött till den, så det blev liksom pricken över i:et.

Blev så glad i kväll när jag kom hem efter jobbet för då hade denna kommit med posten
mysigt, mysigt och jag är inte ens klar med "Drömhem" än,härligt!

Ikväll tittar vi på "Sveriges fulaste hem" med Simon och Thomas, jag ääälskar dom :)

Ha en skön måndagskväll och kom ihåg: snart är det helg igen!
Hej svejs!

1 kommentar:

Susanne sa...

mina idoler med.. underbar är dom älskar fluff fluff o furu döden... ha ha.. nu hinner jag tyvärr inte se alla program ...