söndag 8 november 2009

Innebandy

Hej,
I morse fick jag domen av S, jag hade snarkat hela natten, sa han, men det tror jag inte...det har då inte jag hört....hmm, det måste bero på förkylningen.


Vilket supertrist väder det har varit i helgen, lågtryck i humöret blir det också lite när det så grått och trist.

Idag har det varit innebandy för hela slanten, Åmots IF vann med 13-3 borta mot Andersberg IBK, M spelar back, hon spelade bra tyckte vi.
De sålde kladdkaka med grädde där :)så det köpte jag förstås.

Efter det blev det en sväng till Valbo, A:s storlek på skor var slut, M fick inte skorna hon ville ha för papsen (krig nästan) men slaget är inte förlorat än ;) men jag fick tag i ett par "springskor" i alla fall, så det var ju bra.

Ikväll blir det nog att vi tittar på "Låt den rätte komma in" och myser till ordentligt innan en ny arbetsvecka tar vid igen.

Hej svejs!

1 kommentar:

Vit Gladiolus sa...

Vi har snö här nu! Jättemysigt! Julstämning som attan! Du, var filmen bra???

Kramis