fredag 5 februari 2010

Så blev det fredag igen

Det kändes långt hit i måndags men sen gick det fort.

Jag vet en som ska på AC/DC konsert om nån månad...det är inte jag...och jag är så avis...men det är han väl värd..min käre son.

Nu ska jag glutta lite på Let´s Dance och äta lite godis, kan göra det för jag har varit ute och gått i kväll, hämtade sparken som M´s kompis lämnat nere vid 272:an idag,provade att "sparka" också men det gick inget vidare, den var för liten... In Sweden we call it a kick ;)




Trevlig kväll på er!

4 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Tjenarea vännen!!!! :)))

Hoppas det är bra. Här ärd et bra!!!! Har kollat in Joel inlägget! Mmmmmmm:=)))) Så fin visst!?
Ja, det bästa med han åxå är att han verkar ödemjuk, lite blyg och inte direkt märkvärdig...håller du med? Han är för go alltså!!!

Kraaaaaaam

Sinna sa...

Ibland känns det som om det är bara måndag och fredag likosm!!??
Hoppas att ni får en härlig helg
Kram Sinna

Susanne sa...

du har en award att hämta hos mig

anneli sa...

easydc; ) trevlig helg på dig gumman! saknar ihjäl mig redan efter en vecka: ( kramis