lördag 6 februari 2010

Award och Melodifestival

Jag har fått en Blog Award!! Jättekul, tack så mycket Susanne, vad glad jag blir! Den syns här bredvid, tjusig.
Det innebär att jag ska berätta 7 saker om mig själv som ingen kanske visste förut och sedan skicka vidare till 7 bloggare jag tycker om.

7 saker om mig:
1. Jag har en svala tatuerad på vänster axel
2. Jag har ett uruselt morgonhumör
3. Jag tycker inte om att laga mat
4. Jag tycker om att köra bil...fort...
5. Jag är duktig på att skjuta luftgevär
6. Jag har klappat ett lejon..det är sant!
7. Jag började dricka kaffe när jag var 10 år...missbrukare, eller??! :)

Skickar med varma fingrar vidare till Linda, Zinkbaljan, Sus, Sinna, Föreningsgatan 8b, Anneli och Lena, go girls! :)

Så har då Melodifestivalen dragit igång igen, kul!
Jag gillade Ola, Jenny Silver och Linda Prichard (tror jag hon hette), jag är nog den enda i hela Sverige som gillade Jenny Silver känns det som ;)

Jag gillade Dolph Lundgren som programledare, han är ju så cool och rolig, vilken show han gjorde



Guben och jag är ensamma hemma, igen, M är i Jädraås och A i Bergby. A har åkt snöskoter tidigare idag med Matte, kul förstås ;)

Snart dags för "snarklådan", godnatt alla!

5 kommentarer:

Sinna sa...

TACL snäll för awarden :-))
Jag är nog den enda i Sverige som inte gillar melodifestivalen ;-) Tittade på Tyst vittne istället och det var jättebra :-)
Kram Sinna

Susanne sa...

ha ha dessa utmaningar är kul klappat ett lejon..mmmm inponerad... taskigt morgon humör.. käns igen!!

Lena sa...

Tack för awarden = )))))

Ska fixa det till kvällen = )

Kram Lena

Sus sa...

Å tack!!
Ska ta mig an det när jag har mer tid =)!

Anneliiiiiii sa...

Tack för awarden men jag fattar inte hur jag får in på den sidan min blogg e puckad!!!!! puss och kram!