onsdag 10 juni 2009

Skolavslutning för 7 C och 9 B

Hej,
Ja då var det äntligen sommarlov igen, synd bara att det inleddes med en massa regn.
I morse var vi på avslutningen i kyrkan, det var som vanligt stämningsfullt och fint. A hade kompisar som spelade trummor och gitarr, hur duktiga som helst.
Jag sprang ut innan det började och filmade lite när 9:orna kom, jag fick hjärnsläpp och ställde mig och filmade FEL traktorvagn, stod och undrade var A var när alla klivit ur, DÅ slog det mig, F-N han går ju i B inte C ! det var till att rusa till nästa vagn i stället. Jag kände mig liiite dum, A bara ruskade på huvudet när jag berättade sen =)
Rätt vagn, 9:B

I 3 år har jag haft full koll på vilken klass han går i på högstadiet men idag blev det tilt i huvudet, jaja, M går i alla fall i 7C, så det så.

9:orna var jättefina, såg så vuxna ut, A var x-tra fin tyckte jag ;)
A till vänster, R bredvid

Ikväll blir det först grillning hos en tjejkompis för bara klassen, sen traktor o vagn genom byn och sen vidare till en annan tjejkompis för mer party, då kommer alla 9:orna.
M är i Furuvik på Stolt och Nykter, där bl.a Idol Alice och Idol Kevin ska uppträda.
Snabbt ögonkast av M i kyrkan

Jag tycker synd om ungdomarna när det blev så dåligt väder.
Inatt har jag jour, ska hämta M 01.15 i Ockelbo och sedan A, när det nu blir, tur att man har tagit ledigt i morgon förmiddag!zzzzzzzzzzz

2 kommentarer:

Linda sa...

Sicka fina ungdomar på självaste avslutningsdagen!

Ann sa...

Mm, visst var de fina!