måndag 11 maj 2009

Helgen som gick och en vanlig måndag



I lördags grejade jag ute hela dagen i det fina vädret. A var på cruising i Gävle på kvällen med Rasmus och Jens och Hanna kom hit till M och sov kvar. Tjejerna och jag tittade på "Se upp för dårarna", den är så mysig tycker jag.
Igår var det också utejobb som gällde ända fram till ösregnet på eftermiddagen, då tjejerna skulle till O-bo på fotbollsmatch. Lade mig sedan en stund och läste klart "Vinbär och Vemod"


S kom hem från golftouren i 17-tiden, då var han lite trött... På kvällen blev det pizza, igen...tyckte A ;)

Yes! Nu är man på banan igen, i morse var jag ute på morgonpromenad!! Hade två katter med då förstås (Felixa o Tussen) sedan blev det en promenad från S jobb till mitt också.
Nu jäklar måste jag börja tänka på beach 2010........jaa, inte 2009 för det är det för sent för ;)

Hej Svejs!

Inga kommentarer: