fredag 22 maj 2009

Hallen klar!


Hej,
Längesedan jag skrev något, det är bråda dagar nu, våren rusar fram i trädgården så allt växer så det knakar, speciellt kirskålen och brännässlorna så det är mycket att stå i just nu, det står en upp till knäna ;)
Hallen är äntligen klar (ja, förutom golvet i inre delen då) och det blev så fint så fint, tycker vi.
För övrigt så möblerar,plockar och grejar jag för fullt och det är så ROLIGT =)önskar bara att dygnet hade fler timmar så här års, man vill ju vara BÅDE inne och ute.
M har en kompis från Gävle här några dagar och i natt kommer ännu en kompis att sova över och A ska ut och ränna med kompisar i kväll, så gubben och jag blir väl lämnade åt vårt öde kan jag tänka mig.
Idag är det "squeezeday" som en rolig Niklas sa en gång, och vi är bara tre som jobbar idag, ganska lugnt är det. S är ledig idag så han är och golfar i Hofors hela dagen.
Hej svejs!
P.S Jag varvade promenad med jogging i morse, är såååå duktig ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anneli sa...

Sjukt duktig gumman= )