tisdag 15 juni 2010

För övrigt

är jag riktigt uppretad på en sk. panelmedlem i "Det kungliga bröllopet" på Svt i går, Ametist, hette hon visst, hon sa bla att "där ligger alla med alla"! och då menade hon Ockelbo!!! Det här visste hon för hon hade tydligen bott i byn tills hon var 14 år.
Bedrövligt att en person får uttrycka sig så i direktsändning i TV tycker jag!!
Snacka om att nedvärdera! Någon skam i kroppen har man väl!
Bara för att personen är från en liten ort verkar det vara fullt OK att håna och spotta på honom/henne! (ops, som jag gör nu...på en "henne"...)
Den allvetande Ametist sa också att Daniel nog inte hade sett ut som han gör nu om han hade bott kvar i Ockelbo.
Hoppas att den jäkla människan är utbytt tills nästa program! Ametist alltså.

Så! Nu har jag fått skälla av mig lite,skönt!

Inga kommentarer: