onsdag 31 mars 2010

Väntar

på påskledigt!
Trodde den här veckan skulle gå fort men ack vad man bedrog sig och idag var det jobbigare än nånsin, fy!

Tog en bastu när jag kom hem för att varva ner, det gjorde susen..till slut..

Ni har väl förberett kvastarna, ni som ska till Blåkulla? Det börjar bli ont om tid för i morron är det dags! Livlig trafik väntas, har hört att kaos kan uppstå pga billiga reakvastar som kan ställa till förtret, nä, kvalitet ska det vara, Rolls Royce och ni, kom ihåg:

1 kommentar:

Linda sa...

Åh vad skönt det lät med bastu då. Det skulle jag behövt idag kan jag säga.Varit ute i skogen med 2 skolklasser i råkylan. Var tvungen att elda järnet i kaminen när jag kom hem för att bli varm.Men till slut så blev jag varm. Det är väl sant det där som sägs att fett gör att man håller värmen. Men det kanske ska vara ett annat sorts fett än Pizza och tårtfett?hi hi Glad Påsk önskar jag dig och Stefan, puss!