onsdag 29 april 2009

Trött


Är så himla trött, har inte orkat gå upp tidigare för att gå ut och gå, på flera dagar. Känns som om man bara vill dra täcket över huvudet och inte kliva upp förrän det blir helg.

I kväll är det kickoff med jobbet med info och middag, det har kört ihop sig hemma, som vanligt är det dåligt med framförhållning nu för tiden...så det blir bara infon för mig.
Det är så rörigt och kaotiskt hemma med rust och mycket att tänka på så det bara snurrar i huvudet.

Jag har också blivit en tidsoptimist, det var jag inte förr, jag hatar det, jag är inte en sån egentligen! Hur kan man bli något man inte är utan att veta om det, ja jag vet att det låter konstigt men så är det.
Är alltid ute i sista stund med ALLT, fast jag inte vill....

M åker på innebandyturnering till Mora i morgon och inget är packat + att S och jag också ska dit och inget är packat, jag blir tokig! och man stupar i byggmaterial, spackelhinkar, hinkar med tapetlim, rullar med väv, byggskivor, möbler som flyttats hit o dit vartefter vi far fram med penslar och hammare, en 22-årig katt som är döv (sötis <3) och överallt ligger det viktiga papper, JÄTTEVIKTIGA, som liksom bara flyter omkring.
Jag är en ordningssam, pedantisk, punktlig människa men det SYNS och MÄRKS INTE!
När blir det ändring? Ja, förhoppningsvis när rusten är klar eller aldrig, det kanske är åldern eller altzheimers eller...
Hej Svejs!

Inga kommentarer: