måndag 11 april 2011

Igår

dök det upp besökare från både höger och vänster, först kom svärisarna förbi, mitt i filmen som jag och F satt och tittade på :)
Senare på kvällningen kom "familjen på Klockarbacken" och hälsade på, det var evigheter sen, trevligt, trevligt.

I morse när jag stog i duschen så kom plötsligt "I don´t like mondays" upp i huvudet, och jag började nynna på den, kände att det var en sån dag idag (ja, inte fullt så dramatisk som i den "riktiga" versionen).
Stressigt hemma innan vi kom iväg, struligt och rörigt på jobbet
men sen kom ÄNTLIGEN kvällen så man fick åka hem till byn, så skönt!

Hackade lite snö framför huset sen vila en stund i sängen med Knutte, det gjorde susen med huvudvärken.

Målade en spånkorg, gjorde mat och sen var det soffläge resten av kvällen.

I morgon är jag ledig, härligt, det finns inget annat ord.

Inga kommentarer: