söndag 13 mars 2011

Ett vitt hem

har jag varit och hälsat på i idag (hos F med familj) och det var såå fint, helt otroligt. Det var som att komma rätt in i en heminredningstidning, så läckert.

Nu blir det frossande i vita bilder:

Gott hembakt

Fina servetter

Mamma var också med, här sitter hon o myser
En del av köket



Fönster i köket
Ett köksskåp



På ett skåp i köket

En fin bukett på köksbordet

Gulliga syster till F "posar" i tjusiga studentmössan


I hallen



I vardagsrummet
o fina F i vardagsrummet

F´s mamma (hon som inrett så fint) och Aloevera-damen :)


och ja, det blev lite handlat också.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej, kul att Du hälsade på, och skrev en rad hos mej, så att jag hittade till Din blogg också :-)

Sinna sa...

Oj vilket FINT hem...så skulle jag vilja ha det..men, men...inte så jättepraktiskt med alla djuren förståss..eller så kan man ju bara städa lite mera ;-)
Kram Sinna

Ann sa...

Ja, visst var det fint!
Näe, de hade ju inga djur, tänkte också på det, jag tyckte det var så fint med korgarna på golvet med härliga täcken i men hade jag haft det så så hade det legat fullt med katter däri som hårar ned och kanske gör något ännu värre också :S
Kram A