fredag 6 maj 2011

Ryggläge

större delen av dagen. Halsen svider och jag är matt.
Fick ju en släng av magjuka i natt eller vad det var för nå´t.


Hämtade sonen vid tåget på eftermiddan och tog mig också samman senare och plockade och dammade lite och vädrade, så nu doftar det såpa, frisk luft och HELG här, underbart.

F har nyss hämtats vid tåget av mig och sonen och tar sig en macka i köket nu hör jag :)

Dottern ska nog ut på vift i kväll vad det lät som tidigare idag i alla fall men jag har strängeligen förbjudit henne att inte be mig om skjuts inatt, nu vill jag vila och kurera mig och det kanske finns andra som kan skjutsa i så fall.

Orkar inte göra något speciellt fredagsgott att äta heller så det blir faktiskt pannkakor...va! på en fredag?! jojo, så är det ibland.

Sonen köpte en stoor Schweizernöt till mig som tack för att jag städade hans rum igår, eller ja, jag föreslog att han skulle köpa det, fiffigt va? :)


Inga kommentarer: