måndag 7 mars 2011

Lite

seg dag sådär.
Måste börja 7.30 fast det var "min" 8.00 dag, för my dear partner in crime på jobbet var sjuk sen måste jag jobba över också, sen vänta på bussen 1 timme, kom inte hem förrän 18.30, seeegt.
S var ju "politisk" idag, därav min ofrivilliga bussfärd.
Jag måste då säga att jag inte gillar att åka buss till och/eller från jobbet, det tar ju sån evinnerligt lång tid och jag gillar inte grejen med att inte få bestämma själv när man ska åka, nä, man är väl bortskämd med att kunna ta bilen helt enkelt, att styra själv så att säga.

Näe, inte direkt nån speed med gamla 44:an inte :)

1 kommentar:

Sinna sa...

JA det är ett pyssel att åka kommunalt vill jag lvoa. Speciellt om man pendlar med tåg i den delen av landet där jag bor :-/
Jag håller med om att det är skönt att ha bilen att gas runt i och bestämma själv liksom ;-)
KRAM Sinna