måndag 8 november 2010

Måndag hela veckan

Näe, veckorna går fort som tur är.

I går kväll var det söndagsmys, då bastade jag och tog ett dopp, brrr, vad härligt, då känner man att man lever!

Familjen på Klockarbacken kom på besök på kvällen, det var längesen, sist var när det var 40-års kalas för frun i huset.

Nu är det soffmys och snart blir det filmtajm, som sonen ordnar, "Law abiding citizen", den har jag länge velat se.




Psst, förresten så har jag gått ner 4 kg, inte illa pinkat tycker jag, nu vore det väl själva sjutton om jag inte ska få bättre värden och häva diabetes 2 risken, bra jobbat PG :)


2 kommentarer:

Sinna sa...

JAg kan tänka mig att man känner att man lever av att bada den här årstiden. Den stora frågan sen är väll om man överlever!!! ;-)
BRA jobbat att gå ner så mycket i vikt.
Kram Sinna

Ann sa...

Haha, bra sagt!!

Tack, ja, jag är såå nöjd, tar lite i taget.
Kram